Venitusharjutused ja hingamine

Shindo trennis teeme 6 põhivenitusharjutust, milles püsime 6-10 minutit. Venituste tõhususe tagab sügav hingamine ja massaazh. Just nimelt! Et minna veel sügavamale venitusse, toetab treener venitajaid kerge massaazhiga.Shindo trennis saavutatav meele vaikus ja sügav lõdvestus aitavad organismil saavutada automaatset eneseregulatsiooni, et energia energiakanalites saaks liikuda takistusteta.

Iga venitusharjutuse kohta täpsemalt loe siit:

Miks on venitusharjutuste puhul tähtis (sügav) hingamine?

Erinevus elu ja surma vahel peitub hingamises. Sügav hingamine on tervisele olulise tähtsusega, mistõttu peame juhul, kui tahame terved olla, õppima õigesti hingama.

Kui terve päev kondistsioneeritud õhuga kabinetis konutada ja vähe või mitte üldse liikuda, muutuvad kõhu – ja rinnalihased nõrgaks. See teeb õige hingamise samahästi kui võimatuks.

Hingates aitad sa oma keha toita, sest just hapnik transpordib toitained kehasse laiali.

Sügav hingamine lõdvestab rindkere lihaseid ja avaldab kogu immuunsüsteemile rahustavat mõju.

Vaba, lõdvestunud ja automaatselt õige hingamine näitab elu elamise julgust.

Haigutamine ja ohkamine on keha normaalsed reaktsioonid vastavalt õhupuudusele või pinges diafragmale/kõhule.

(Shindo venitusharjutusi tehes me ohkame teadlikult).

Hingamise kaudu väljub meist 70% jääkainetest, 20% väljub naha kaudu ja kõigest  10% väljaheidete ja uriini kaudu.

Õige hingamine aitab hoida keha aluselisena ning hoida seega eemal igasugused hapendumisega seotud haigused, mille loetelu algab põletikest ning jätkub diabeediga ja lõpeb mitut liiki kasvajatega.

Suur osa Shindost on massaaž. Soovitame proovida lisaks Lomi Lomi massaaži